PRĘKIŲ GĄŽINIMAS

Grąžinti prekes galima per 30 dienų. Jei nuo prekių įsigijimo dienos praėjo 30 dienų, negalėsime nei iš Jūsų priimti grąžinamų prekių, nei jų pakeisti kitomis. Prekę grąžinti galite tik tokios būklės, kokios ją gavote – ji turi būti nenaudota ir neišpakuota. Kai kurių prekių rūšių grąžinti negalima.

Kitos negrąžintinos prekės:

  • Dovanų kuponai,

  • Parsisiuntimui skirtos prekės,

  • Laikraščiai, žurnalai, knygos

     

Norėdami grąžinti prekes, privalote pateikti jų įsigijimą patvirtinantį dokumentą. Kartais gali būti grąžinama tik dalis pinigų sumos (jei taikoma). Bet kokia prekė ne dėl mūsų kaltės neišlaikiusi savo originalios būklės, su pažeistomis ar trūkstamomis dalimis. Bet kokia prekė įsigyta seniau nei prieš 30 dienų

PINIGŲ GRĄŽINIMAS (jei taikoma)

Kai mes gausime Jūsų prekes ir jas patikrinsime, atsiųsime Jums el. laišką su pranešimu, kad prekę gavome. Taip pat Jums pranešime, ar pinigus grąžinsime, ar ne. Jei patvirtinsime, jog pinigus grąžiname, po kelių dienų (bet ne vėliau kaip per 14 dienų) įvykdysime mokėjimą ir pinigus (įskaitant jūsų apmokėtas prekės pristatymo išlaidas) grąžinsime tuo pačiu būdu, kuriuo Jūs atsiskaitėte už prekę.

VĖLUOJANTIS AR NEĮVYKDYTAS PINIGŲ GRĄŽINIMAS (Jei taikoma)

Jei vis dar negavote grąžinamų pinigų, pirmiausia dar kartą patikrinkite savo banko sąskaitą. Tada susisiekite su kortelę išdavusia įstaiga, gali užtrukti kažkiek laiko, kol lėšos bus įskaitytos į Jūsų sąskaitą. Tada susisiekite su banku. Dažnai taip pat užtrunka kažkiek laiko, kol lėšos įskaitomos į Jūsų sąskaitą. Jei visa tai padarėte ir vis dar neatgaunate savo pinigų, prašome susisiekti su mumis el. pašto adresu: info@kepsnines.lt

IŠPARDUODAMOS PREKĖS (Jei taikoma)

Tik už pilną kainą įsigytos prekės gali būti grąžintos. Už išpardavimo metu įsigytas prekes pinigai negrąžinami.

PREKIŲ KEITIMAS (Jei taikoma)

Keičiame tik brokuotas ar pažeistas prekes. Jei norite prekę pakeisti tokia pačia susisiekite su mumis el. pašto adresu info@kepsnines.lt .

Pirkėjas, manantis, kad buvo pažeistos jo teisės, turi ne vėliau kaip per tris mėnesius nuo pažeidimo dienos raštu kreiptis į Pardavėją ir išdėstyti savo reikalavimus. Pardavėjas privalo ne vėliau kaip per 14 dienų nemokamai išnagrinėti prašymą ir pateikti išsamų motyvuotą rašytinį atsakymą, pagrįstą dokumentais. Jei problemos išspręsti nepavyksta, Pirkėjas turi teisę kreiptis į vartojimo ginčus neteismine tvarka sprendžiantį subjektą (Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba, adresas Vilniaus g. 25, LT-01402 Vilnius, www.vvtat.lt) arba į teismą.

• Vartojimo ginčus neteismine tvarka sprendžia Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba, buveinės adresas Vilniaus g. 25, LT-01402 Vilnius, www.vvtat.lt.

• Prašymus ar skundus dėl galimų vartotojų teisių pažeidimų pirkėjas gali pateikti elektroninio vartotojų ginčų sprendimo platformoje http://ec.europa.eu/odr/

Visoje ES Pardavėjas privalo suteikti ne trumpesnę kaip 2 metų teisinę garantiją parduodamoms prekėms. Komplektuojamųjų detalių kokybės garantijos terminas yra toks pat kaip pagrindinio gaminio ir pradedamas skaičiuoti kartu su pagrindinio gaminio kokybės garantijos terminu (CK 6.335 str. 5 d.).

DOVANOS

Jei įsigijimo metu buvo nurodyta, kad prekė yra siunčiama kaip dovana, ir buvo pristatyta tiesiai Jums, grąžinus prekę kaip kompensaciją gausite dovanų kuponą. Gavę prekę išsiųsime Jums dovanų kuponą. Jei įsigijimo metu nebuvo nurodyta, kad perkama prekė yra dovana, arba jei įsigyta prekė buvo siunčiama tiesiai užsakovui, ir jis prekę įteikė Jums kaip dovaną, kompensaciją nusiųsime dovanotojui, ir jis sužinos apie Jūsų grąžinimą.

PRISTATYMAS

Norėdami grąžinti prekes, jas siųskite adresu: Big Green Egg Lietuva parduotuvė, P.Lukšio g. 32 ('Domus galerija'), Vilnius 09108, Lietuva; tel.: +370 612 36344

Grąžinamų prekių siuntimo išlaidas prisiimate Jūs. Jei Jums bus paskirta kompensacija, iš jos bus išskaičiuota pašto išlaidų suma. Keičiamų prekių pristatymo laikas priklauso nuo Jūsų gyvenamosios vietos. Jei siunčiate prekes, kainuojančias daugiau nei 70 EUR, pagalvokite apie registruotą siuntą arba siuntos draudimą. Mes negalime garantuoti, kad gausime Jūsų grąžinamą prekę.